ГАРНОГО ВСІМ НАСТРОЮ! ПРАЦЮЄМО СТАРАННО!
ПОНЕДІЛОК 28.03.2022
Підключитися до конференції Zoom о 9.00
👇👇
К О Н Ф Е Р Е Н Ц І Я
Ідентифікатор: 812 0711 5540
Код доступу: H6cv9L
Фізкультхвилинка
МАТЕМАТИКА
Тема. Розв'язуємо задачі на знаходження площі прямокутника.
Розвязати задачу № 6 ст. 86(підручник).
Скорочений запис
М. - 480 п. за 6 год
Ст. - 480 п. за 12 год } 480 п. за ? год
1) знаходимо скільки за одну годину закріпить підвісок майстер-реставратор;
2) заходимо скільки за одну годину закріпить підвісок стажер;
3) знаходимо скільки підвісок закріплять разом майстер-реставратор і стажер за одну годину;
4) знаходимо за скільки годин вони закріплять 480 підвісок.
Розвязати приклади № 8 (3,4 ст.) ст. 86.
ЧИТАННЯ
Тема. Цікавий світ навколо тебе. Паола Утевська "Квітковий годинник".
Прочитай текст ст. 144-146 (хрестоматія).
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Пригадую знання про речення.
Перегляньте відео
VIDEO
Виконати вправу 10 ст. 127 (підручник).
ВІВТОРОК 29.03.2022
Підключитися до конференції Zoom о 9.00
👇👇
Ідентифікатор: 843 7642 1119
Код доступу: Y1mjSZ
Руханка
Тема. Молочний Шлях - наша галактика.
Перегляньте відео
VIDEO
Прочитайте текст ст. 95 - 96 (підручник). Відповісти на питання до тексту.
МАТЕМАТИКА
Тема. Дізнаємося про одиниці вимірювання площі.
Перегляньте відео
VIDEO
Розв'язати задачу № 5 ст. 88 (підручник) Використовуємо формули.
1) знаходимо площу ділянки з томатами;
2) знаходимо площу ділянки з капустою;
3) знаходимо площу ділянки з кабачками;
4) знаходимо площу ділянки з перцем.
Розв'язати рівності № 7 ст. 88 (підручник).
Тема. "Чуємо весняні передзвони". Як починається весна. В. Скомаровський "З чого починається весна".
Прослухайте вірш, переглянувши відео.
VIDEO
Підготуйтесь до виразного читання вірша ст.138 (підручник). Прочитай вірш уголос. Яку інтонацію ти добереш? А з чого починається весна для тебе? Розкажи.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Визначаю головні і другорядні члени речення.
Перегляньте відео
VIDEO
Виконати вправу 7 ст. 131 (підручник).
СЕРЕДА 30.03.2022
Підключитися до конференції Zoom о 9.00
👇👇
Ідентифікатор: 839 6199 3179
Код доступу: iX02rs
Фізкультхвилинка
Тема.Впізнаємо весну. Акровірш. Л.Глібов "Хто вона?". А.Камінчук "Лічилка".
Перегляньте відео
VIDEO
Акровірш Л.Глібова "Хто вона?"ст.138 виразно читати. Лічилку А.Камінчука ст.139 вивчити напам'ять (надіслати відео). МАТЕМАТИКА Тема. Дізнаємося про одиниці вимірювання площі.
Розв'язати задачу №3 ст.89 (підручник). План розв'язання задачі
1) знаходимо площу поля, яку засіяв фермер ячменем;
2) знаходимо площу поля, яку засіяв фермер пшеницею;
3) знаходимо площу поля, яку засіяв фермер вівсом.
Порявняйте вирази № 6 ст.90 (підручник). УКРАЇНСЬКА МОВА Тема. Головні та другорядні члени речення.
Виконати вправу 3 ст.130 (підручник).
ЧЕТВЕР 31.03.2022
Підключитися до конференції Zoom о 9.00
👇👇
Ідентифікатор: 860 6959 7625
Код доступу: 4bngFw
Руханка
Тема. Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт.
Перегляньте відео
Прочитайте текст ст. 97 - 99 (підручник). Виконайте тест. До роботи перейти за посиланням:https://vseosvita.ua/go код: sgt499
МАТЕМАТИКА
Тема. Дізнаємося про одиниці вимірювання площі.
Згадайте
Розв'язати задачу № 4(3) ст. 88 (підручник).
План розв'язання задачі
1) знаходимо периметр трикутника, у якого всі сторони дорівнюють 12 см;
2) знаходимо сторону квадрата, шляхом ділення периметра трикутника на 4;
3) знаходимо площу квадрата за формулою S=a*b;
Знайти значення виразів № 7 ст. 92 (підручник).
Підключитися до конференції Zoom о 9.00
👇👇
Ідентифікатор: 840 6373 5318
Код доступу: bZ8w39
Фізкультхвилинка
Тема. Діагностична контрольна робота за темою "Всесвіт і Сонячна система".
МАТЕМАТИКА
Тема. Дізнаємося про одиниці вимірювання площі.
Пам'ятайте
Розв'язати задачу № 4(2) ст.88 (підручник). План розв'язання задачі
1) знаходимо ширину, що складає 1\6 довжини;
2) знаходимо площу шкільного коридору (прямокутника) за формулою.
Пам'ятайте
Розв'язати задачу № 5 ст.90 (підручник). План розв'язання задачі
1) знаходимо час, за який знаходились автобуси в дорозі;
2) знаходимо відстань, яку подолав перший автобус за часом і його швидкістю;
3) знаходимо відстань, яку подолав другий автобус за спільною відстанню та відстанню першого автобуса;
4) знаходимо швидкість другого автобуса за його відстанню та часом.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вставити пропущені букви або апостроф і розкрити дужки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий